Hoe verstuurt Boots by M je bestelling naar Nederland, België en Duitsland:
Bij aankopen boven €50,- betalen wij de verzendkosten. Lees hieronder welke verzendcategorieën er zijn:
- Alle bestellingen bij Boots by M, boven de €100,- worden aangetekend en verzekerd via PostNL verzonden.Bij een bestelling boven de €100,- neemt Boots by M de verzendkosten voor haar rekening. Je ontvangt via de email een track & trace code, zodat je het pakket zelf kan volgen.
- Bestellingen onder de €100,- worden als standaard pakket via PostNL verzonden. Je ontvangt via de email een track & trace code, zodat je het pakket zelf kan volgen.
- Bij bestellingen onder de €50,- binnen Nederland, betaal je een eigen bijdrage aan de verzendkosten. De hoogte van de bijdrage is afhankelijk van het formaat van de aankoop. Het product wordt als standaardpakket (€8,-) of als brievenbuspakje (€4,-) via PostNL verzonden. Je ontvangt via de email een track & trace code, zodat je het pakket zelf kan volgen.
- Bij bestellingen onder de €50,- naar België of Duitsland, betaal je een eigen bijdragen aan de verzendkosten. De hoogte van de bijdrage is €5,-. Het pakket wordt via PostNL verzonden. Je ontvangt via de email een track & trace code, zodat je het pakket zelf kan volgen.
Hoe verstuurt Boots by M je bestellingen naar overige bestemmingen:
- Binnen Europa overige bestemmingen, je betaalt een bijdrage aan de verzendkosten op basis van het tarief van DHL Express afhankelijk van het gewicht van de aankoop. Deze kosten variëren tussen €50,- en €60,-. Deze verzendkosten worden direct via de webshop voldaan. Je ontvangt via de email een track & trace code, zodat je het pakket zelf kan volgen. Uitzonderingen hierop zijn eilanden, de verzendkosten naar deze bestemmingen gaan altijd in overleg. Neem contact met ons op via [email protected].
- Bestellingen naar Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland, je betaalt een bijdrage aan de verzendkosten op basis van het tarief van DHL Express. Deze kosten bedragen €70,-. Deze verzendkosten worden direct via de webshop voldaan. Je ontvangt via de email een track & trace code, zodat je het pakket zelf kan volgen.
- Bestellingen naar de Verenigde Staten, Canada en Mexico, je betaalt een bijdrage aan de verzendkosten op basis van het tarief van DHL Express afhankelijk van het gewicht van de aankoop. Deze kosten variëren tussen €60,- en €70,-. Deze verzendkosten worden direct via de webshop voldaan. Je ontvangt via de email een track & trace code, zodat je het pakket zelf kan volgen.
- Voor overige bestemmingen buiten Europa, neem contact met ons op via [email protected].
Aankopen met verzendbestemmingen buiten de Europese Unie vallen niet onder de Europese BTW-regels. In de praktijk komt dit erop neer dat over deze aankopen geen 21% BTW zal worden geheven. De prijs van de artikelen worden automatisch zonder BTW getoond in de webwinkel.
Wanneer kan ik de bezorging verwachten?
- We leveren al onze producten direct uit eigen voorraad met uitzondering van speciale bestellingen (waarvoor een productietijd geldt).
Voor de bezorging van de pakketten maken we gebruik van de diensten van PostNL en DHL Express.
In de praktijk betekent dit dat het pakket binnen 1-2 werkdagen bij je wordt bezorgd.
Met de track & trace code die je van ons via de email krijgt, kun je jouw pakket zelf volgen in het logistieke proces bij PostNL. PostNL bezorgt ook op zaterdag, maar niet op zondag en op feestdagen.
Wat gebeurt er als ik afwezig ben bij aflevering?
- Indien je bij aflevering niet aanwezig bent, krijg je van PostNL bericht dat je het pakket kan afhalen bij een PostNL locatie in de buurt. Wanneer het om een aangetekend pakket gaat, dien je wel een legitimatiebewijs te overleggen.
Hoe zit het met de bezorging in het weekend en op feestdagen?
- PostNL bezorgt wel op zaterdag, maar niet op zondag en niet op de gebruikelijke feestdagen.
Tijdens de feestdagen, bijvoorbeeld rond de kerstdagen, kan de bezorging door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk. Wij vragen je begrip hiervoor. Je kunt het pakket altijd volgen in het logistieke proces bij PostNL via uw track & trace code.
Kan ik het product ook zelf komen afhalen?
- Natuurlijk kun je het pakket ook bij ons af komen halen. Bel even van tevoren zodat we jouw pakket kunnen klaarzetten. Je vindt de benodigde gegevens onderaan de startpagina.
Kan ik het product ook op een ander adres laten bezorgen?
- Je kunt ook een ander adres opgeven waarop het bezorgd moet worden. Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om naast het factuuradres een afwijkend bezorgadres op te geven. Dit geldt voor binnenlandse zendingen.
Je kunt er ook voor kiezen dat de bestelling wordt bezorgd bij een PostNL Pakketpunt bij jou in de buurt. Mocht dit de voorkeur hebben, laat het ons dan even weten via de mail of telefonisch.
Ruilen of retourneren
- Mocht een door jou bij Boots by M gekocht artikel niet voldoen aan de verwachtingen of is het te klein of te groot en wil je het ruilen, dan kan dat bij ons zonder problemen. Je dient dit dan wel binnen 7 dagen na ontvangst van de artikelen aan ons kenbaar te maken middels een e-mail aan [email protected] met daarin de reden voor de ruiling of herroeping van de aankoop. Te retourneren producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst op jouw adres terug in ons bezit te zijn anders zal de aankoop definitief worden.
- Ruilingen/retouren vanuit het buitenland moeten altijd in overleg met ons worden gedaan. Neemt u contact op met ons emailadres [email protected].
Indien je er voor kiest het aankoopbedrag terug te ontvangen, wordt het bedrag binnen 30 dagen nadat wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen op jouw rekening teruggestort. Wij vergoeden niet de betaalde verzendkosten voor het retourneren van de aankoop.
Artikelen die op speciale bestelling geleverd worden, kunnen NIET geruild of herroepen worden.
Het ruilen of herroepen is aan een aantal voorwaarden gebonden:
- De kosten van het retourneren van de artikelen naar Boots by M zijn voor jouw eigen rekening.
- Het artikel en de originele verpakking van het artikel mogen niet beschadigd zijn en mogen geen tekenen vertonen van slijtage/gebruik, hoe klein dan ook, dit geldt ook voor zolen van de laarzen.
- Wanneer een laarzendoos uit een retourzending beschadigd door ons wordt ontvangen, brengen wij jou €10,- in rekening ter vervanging van deze onbruikbare doos. Gebruik daarom altijd pakpapier of plastic om een retour te zenden doos te beschermen.
- Voor het retour sturen van een artikel dien je eerst contact met ons op te nemen. Artikelen die je niet bij ons hebt aangemeld voor retour of herroeping en artikelen die niet of niet voldoende zijn gefrankeerd worden niet teruggenomen.
- Bovendien dienen retour te sturen artikelen door u (vanuit Nederland) altijd aangetekend dan wel verzekerd te worden verstuurd daar je verantwoordelijk bent voor kwijtraken en/of beschadigen van pakketten welke naar ons geretourneerd worden. Kijk voor deze kosten op de website van PostNL.
Retour adres:
Boots by M
Noordeinde 100
2514 GM Den Haag
Nederland
Heeft u vragen over het ruilen of herroepen, neemt u dan contact op met ons.
Niet goed? Geld terug!
- Boots by M wil alleen maar tevreden klanten. Dit betekent dat indien de aankoop, om wat voor reden dan ook, niet bevalt je het product eenvoudig retour kunt sturen om te ruilen of om je geld terug te krijgen. Hiervoor heb je 14 dagen de tijd.
Mijn vraag staat er niet bij, wat kan ik doen?
- Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden tussen de vragen op deze pagina? Je kunt ons uiteraard mailen of bellen (+31 (0) 70 3463955) met een specifieke vraag. Wij staan je graag te woord.